October 12, 2015

Random Photos ~ Jun 2015

Assalamualaikum...


Lamanyaaaaaaa...... tak bersua... hehehe... ok kita sambung balik ye... random photos untuk bulan Jun 2015. Bulan Jun ni ada 2 minggu cuti sekolah... awal bulan terus cuti sekolah... Saya pulak baru je ditukarkan ke seksyen yang baru setelah 7 tahun berada di seksyen yang lama... haisshhhh... lama tu... so sekarang totally tukar portfolio... kerja yang baru.. team yang baru.. cuma saya berada di bawah ketua seksyen yang saya pernah kerja dulu.. so kiranya senanglah nak adopt.. hehehe... pasal kerja nantilah saya cerita... hehehe

Masa cuti sekolah ni saya manfaatkan untuk kerja luar... seksyen baru ni memamng menuntut kerja luar sentiasa.. Alhamdulillah.. anak-anak dah besar.. dah boleh tinggal dengan abah.. aathif pun dah stop nenen... opsss... itu nanti saya cerita ye... heheheh...

2 minggu pertama bulan 6 saya kerja ke manjung... anak-anak tinggal.. abglong cuti sekolah.. senang sikit abah nak uruskan.. minggu kedua abglong tinggal di rumah nenek... dia mintak nak ke sana.. so saya lepaskan... baru pertama kali tu... hehehe.. abglong dah besar.. dah pandai urus diri sendiri... jangan notty tau.. hehehe...

Abglong outing dengan atuk, nenek, pakngah ngn makngah

Abah jaga anak-anak... opah still ada bersama... Alhamdulillah.. anak-anak ok... lega hati mak... rindunya bila berjauhan dengan hero2 saya ni.. saya tak pernah kerja luar lama2.. 



Bulan 6 juga sudah tiba untuk sambut puasa... Dr. Nana anak buah saya buat jenduri sikit sempena gaji baru sebagai doktor... dapatlah kami berkumpul sekeluarga di rumah kakyang...sedap makan.. hahah.. kenyang perut.. suka hati...terima kasih nana


Sempat juga kami jalan2.. sempena pertabalan Sultan Nazrin sebagai Sultan Perak.. di Town Hall ada buat pameran sikit... opah teringin nak pergi.. maka kami pergilah untuk tengok apa yang ada.. cantiknya permaisuri.... 


Masa ni abglong kat rumah nenek... kami jalan2 terasa kosong sikit sebab abglong takde... saya sempat sefie dengan anak teruna no. 2 ni.. dia memang suka amek gambar... hahaha... abglong kadang malas nak layan mak dia... 




Ok.. itu je sepanjang bulan 6.. hehehehe... mood dah ke laut sebab terlalu lama tak update blog... huhuhu...


No comments:

Post a Comment