May 16, 2015

Little Caliphs Meru Impian ~ Birthday Celebration ~ April

Assalamualaikum...

Yeyyyy... bulan April dah tiba... maksudnya bulan kelahiran abg ngah semakin hampir... kat LC setiap bulan ada buat birthday celebration.... saya dah tanya awal-awal pada teacher bila buat celebration untuk bulan April sebab abg ngah terlibat... huhuhu... so pada 24 April 2015 hari jumaat adalah harinya... memang awal sikit dari tarikh birthday abg ngah sebab abg ngah lahir 27 April... tapi takpelah... mak ok je... mak dah awal-awal tempah kek kat member opis... kek simple je... hehehehe...



Inilah rupa keknya... saya pun tak pernah rasa lagi.. so far dah 2 kali tempah pada orang yang sama.. tahun lepas untuk birthday aathif di shaqis...


Ramai juga yang lahir bulan April ye...


Dari hari sebelum lagi saya dah bagitahu pada dia... mak belikan kek untuk abg ngah potong kat LC.. dia beria kata taknak potong kek sebab dia tak makan kek.. saya kata takpelah abg ngah potong dengan teacher nanti tau... saya pun risau gak dia tetap taknak potong.. tapi bila teacher wasap pic.. Alhamdulillah.... dia mau join juga... hehehe




No comments:

Post a Comment