May 30, 2014

Ye... saya kena ragut.....

Assalamualaikum...

Tanggal 19.5.2014 memang susah untuk saya lupa. Kejadian yang menimpa dalam sekelip mata... tanpa disangka saya telah menjadi mangsa RAGUT... fuhhh.. tak tercapai dek akal fikiran...

Kejadian berlaku dalam jam 1.50pm depan SRK St Michael Ipoh.... masa itu saya kerja lura ke MAIPk... saya keluar lunch dengan satu team.. 4 orang semuanya... masa pergi ok... kejadian ni masa balik...

Memang banyak kesilapan... tapi saya memang pegang wallet dengan HP saya belah kiri... memang dalam hati dah bisik.. ish kena pegang tangan kiri.. sebab belah kanan tu jalan... so kena pegang tangan kiri... tapi dalam dok ingat-ingat tu... tengah dok ralit bersembang.. entah bila masa saya tertukar tangan.... agaknya dah lennguh so automatik... tertukar tangan... dan pada ketika itu... zaazzzzzzzssss..... saya rasa macam kena rentap.... habis... gone... saya jerit 2 ke 3 kali... tapi jalan sibuk... mana nak dengar... terus panik...yang ragut say lelaki india bawa motor EX5 kaler hitam.. sampai sekarang sya masih igt muka dia... haishhh... grrrrrr.... dia buat kerja tu sorang-sorang je.. and dia rentap tangan kiri je.. dalam wallet macam-macam ada... tapi yang paling sedih... HP sy... oh tidakkk.... habis segala memory dalam tuh.... jenuh... video..pc yang tak sempat save dlm pc lagi... hadoi.... paling sedih video aathif hantar baju dia masuk bakul baju kotor... fuhhh... jenuh nak record balik tu...



Ini adalah dugaan dalam hidup saya... ye banyak yang tak betul... so kena betulkanlah... hehehehe...

Pasal HP sy... dah ganti dah.... talian hayat dari abg saya yang sulong... nanti juju bayar balik ye... hehehe... alang-lang nk tukar HP kenalah upgrade sikit ye.... huhuhu.... dan saya terpaksa cuti utk setelkan semuanya... dia ragut saya senafas je tapi saya nak setelkan permasalahannya.. bernafas-nafas... sabo jelah....

No comments:

Post a Comment