December 10, 2010

Kena keje luar lagi...

Mmmmm... kena outstation le pulak... ada perubahan dlm pengagihan kerja.. aku nih dah set kepala dah nk pi buat AI kat YP next week... dekat la sket... tup2 lepas meeting td OC aku kata kena pi buat PK Khairat le pulak kt kuala kangsar... berulang le jwbnya... lotih bdn tuh... tp yg bestnya AI YP tangguh next year.... kira ok la tuh... sekurang2nya tumpu 1 benda dlm satu2 masa... baru senang kepala otak nih nk berpikir....


so alamatnya bila aku kuar smmgu... maka selama itu lah blog ini akan berdebu balik... biasa lah... bila da make up cntk2 sket pastu kena tggal lama... mmm... takpe la... so kepada pembaca setia (ada ke?? atau aku syok2 sendiri je) tggu kepulanganku ye... utk mengupdate balik... mgkn ada byk cite kot sbb aku nk pi kl nih... nk jumpa along yg baru balik dari Mekah...





No comments:

Post a Comment