July 5, 2010

Happy bday to me & mifdhal...

Melangkah setahun lagi usiaku... 32tahun.. Alhamdu lillah aku masih diberi kesempatan oleh penciptaku utk masih bernafas di dunia... aku mmg mgharapkan & berdoa agar aku dipanjangkan usia & dimurahkan rezeki & sentiasa berada dalam rahmatNya... gembira bersama keluarga tercinta...



Aminnn...



Tanggal 10/7 pula adalah ulang tahun kelahiran putera sulung kami... mifdhal... kiranya hari lahir kali ni disambut bersama-sama la ye... huhu..



Kiranya kali ni nye bday kami ber3 smbut hanya pi JJ & makan2 kat secret recipe je.. huhu.. ada gak aktiviti mkn kek... pastu pi beli hadiah utk putera kami yg sorang nih....



Belah malamnya pulak kakak aku dtg umah so kami beli lah kek utk dipotong di rumah.. kiranya meriah la sket sbb ada anak2 kakak aku yg 4 org tuh.... i likeee.... esoknya pulak kami beramai2ramai pi mandi kat ulu chepor.... ok so meh layan pic & video ya...


tak tinggal pelampung dia...


ilhan yg tak abih2 merasa air sungai...


abg irfan yg nyaris di bawa arus... bahaya tul..!!
ada lagi gmbr2 ni sebenarnya... tp malas nk upload sbb lambat je pc kat opis nih... so bole gak tgk kat fb aku... hehehehe...



ni la video bday mifdhal aritu.... kecil-kecilan aje.. nk buat yg besarnya... tgguuu....





No comments:

Post a Comment