December 21, 2009

Bercuti di ujung tahun...

Kiranya aku nih bertuah gak la sbb masuk dlm psscm...bukan saja ianya sgt baik utk semuanya tp ia juga membuatkn aku selalu bole berjalan2...hehehehe...kalo berjln2 skrg nih besh sbb bole bw mifdhal sekali.. & dia goodboy kalo berjalan.. tak kisah punye.. suka je..

alkisahnya awal muharran aritu psscm buat sambutan hari tenaga pengajar kt sunway convention centre sbrg jaya...progrm tahunan & belah mlm plak ada dinner.. so tak patut plak nk balik mlm tu gak kan...mesti le kena stay... patutnya stay 1 mlm udah le ye... tp aku nih tamak maka stay 2 mlm.... stay kt summit sbb ada pool.... hahahaha.... gatai nk mandi manda...

kebetulan plak sabtu tu member opis aku kawin kt area situ gak...so.. apa lagi..aku le kena bw adiah dari opis yg byk le jugak..huhuhu....



posing sblm bergerak ke kmpg anto mak aku....kt kmpg pun ada kendri gak...

ajak mak pi bm dia takmau...baik pi kndri katanye....


tdo kt dlm kete..otw ke bm..

mkn malam...
sejak pandai berjalan nih...
ni le keje dia...tp yg herannya dia mmg suka kapet merah le...
vip le kununnnn....

kolam time.....besh gilerrr....
tp kan ada cite sedih....
pelampung tertinggal kt tepi kolam...
huwaaaaaa......tak bw balik ipoh......


ni le aksi mifdhal naik feri.....
eeeee (feri), out(laut), ngin (angin), apal (kapal)...katanya...
lepas kendri pi penang naik feri...nk pi pekena nasik kandaq line clear...
beratuq panjang tuh....mifdhal plak lena di pangkuan...
dia mmg penat giler....smpi aku da sudah mkn baru dia jaga...

pemandangan dari atas feri....


dlm kete sementara feri nk berlabuh...

aku amek kesempatan nk tukaq pampers dia...


kolam lagi...

mifdhal takut mandi air ujan



tuan muda lam bilik hotel...

waaa...nk order makan apa ye tuan...


last day di bm...

pi mkn kt pelita...

mifdhal bergaya ngn topi baru....mcm maknya topi 5 s' nnt....huhuhu

No comments:

Post a Comment