November 12, 2009

Lamanya tak update......huwaaaaaa........

adeh.....sib baik tak bersawang je blog aku nih...hampir 2 bulan aku tak update......ish ish ish...sedey wooooo....ini sume gara2 pindah opis baru yg takdak lagi line tenet...tensi aku....tak bole aku nk update blog aku nih......huwaaaaaa.......fb aku pun da tak tgaja da.....fv aku pun sama....da ramai member2 aku yg potong aku da.....tensi3....ada member aku yg main gila lmbt pun da potong aku......sedey tau.......

tp takpe....now i'm back...tp masih gak bsedih sbb aku kene keje luar.......hancus harapan aku.....hampeh....!!!!!

so aku akan list kan apa yg aku nk update...nanti.....

1. lrt ooo lrt....mifdhal datang
2. buka posa kt pullman
3. raya time...
4. beraya di BM
5. mia vs nia
5. lepak dlm troli pun best....
6. mifdhal da setahun 3 bulan
7. mak...nk laptop...!!!
8. saje tayang gg
9. klinik time
10. mifdhal nk sembahyang la opah...!!!

fuh.....!!!!!10 entry......byknyeeeee..........

No comments:

Post a Comment