August 10, 2009

Jam baru

Sepatutnya ni entry mggu lepas...hehehe...tp disebabkan aku bz bercucuk tanam kt fb maka tak sempat nk upload gmbr ke blog...hehehe

ok aku nk cita nih...ini adalah jam pemberian hubby ku...aku pun taktau sempena apa..??tp katanye bday aku..hehehe..dia mmg ada kata dia teringin nk belikn aku jam tangan sbb aku mmg takde jam pun..aku nih malas nk pakai jam sebenarnya sbb kulit aku nih sensitif sket...mana bole pakai apa2 selain emas...hehehe...org kaya la tuh konon..!!!

so aku kata h=kt hubby bole la nk belikan aku jam tp kena getah ke plastik ke...dan akhirnya ari rabua ritu dia bw balik....

jeng jeng jeng.....

kaler merah lagi...
i like...!!!!
tq sayangggg.....
mmmmmuuuaaahhhhhh.....
yg kecik kt depan tuh kad dari hubby aku gak...
bila baca wording kt dalam kad tuh..
tersangat la bestnya...

No comments:

Post a Comment