August 10, 2009

Hari Susu Ibu

Pada 9/8/09 semalam adalah sambutan hari susu ibu..hehehe..aku nih tumpang sekaki la memandangkan aku mmg fully bfeed mifdhal & sememangnya aku nih member susuibu.com...so aku mmg tergedik2 le nk pi...hehehehe...best sagt dpt attend benda2 cmni..rasa bangga sgt sbb kt dalam dewan tuh suma ibu2 bfeed anak masing2...ada yg da besar pun tp masih bfeed...masing2 dgn selamba je menyelak (walau masih tertutup) baju bila bby masing2 mula nangis...takde pun sebok2 nk membancuh FM..hehehe...best plak tgk...

aku sempat gak snap pic serba sedikit....

oleh kerana aku nih agak pemalu & bz melayan keletah anak bujang ku yg sorang nih maka takde la sgt aku dpt meramas mesra ngn member2 yg lain..hanya sempat membalas sym je....

so kepada member2 yg aku tegur ayukhairi, purple, yanti & herni...nice knowing u...

nanti bebila kita jmpe lagi kay...



posing dulu sblm gerak dari umah MIL

posing lagi...



thanks to ibueiyman sbb sudi tempek gmbr mifdhal..

comeyy....


ketika sesi bfeed beramai2 selama 5 minit...da best moment eva...rasa cm nk nangis je time nih sbb sume ibu2 membfeed anak masing2 sambil alunan lagu2 yg amat menyentuh perasaan...tak sangka da setahun sebulan mifdhal nenen ngn aku....best sesgt...


ni le rupanye...walaupun ramai yg last minit tak dtg tp still meriah...



ni plak aksi mifdhal masa pertandingan merangkak...hehehehe....blom mula merangkak lg dia da bantai nangis..kannye apa dia agak saspen sket ngn pasukan sorak yg begitu kuat ke tepi pentas tuh..trus terkedu dia kt gariasan mula lg....trus nangis....bila nampak aku kt dpn tuh panggil2 dia baru la dia mula nk merangkak..tu pun merangkak sambil meleleh2 air mata dia....sian anak mak.....!!!!




ni plak pertandingan bby wearing...

ni la member SI yg aku sempat berborak..

purple ngn anak dia afiq, yanti & ayukhairy...

tahniah ayu & yanti coz menang pertandingan ibu preggy yg menawan...

u all mmg menawan...




p/s : lupa nk kabo tema ari susu ibu nih adalah oren...

1 comment:

  1. besnye dh setaun lebey akak dpt bf mifdhal.
    jeles..jelessss
    angah smp 7bln je.susu dh takde..=(

    ReplyDelete