July 22, 2009

Pi klinik

Semalam 21/7 adalah tarikh mifdhal pi rutin checkup kt klinik..da setahun nih maka kena le cucuk..hehehehe...aku plak yg suspen...mifdhal rileks je..bukan apa biasanya kalo pi cucuk abah dia yg pegang dia, aku pasti duk kt luar..maleh nk tgk..ngeri plak...hehehe

tapi semalam hubby ada mesyuarat pg, so aku le terpaksa bw mifdhal...aku bw mak & nia sekali...masa nk cucuk tu kan dia nangnis pasai rimas kena peluk ngn aku..meronta nk lepaskn tgn dia...bila cucuk rileks je...pastu dia plak pelik nape ada kapas kt tgn plak ni ye...balik umah mak aku kata dia sndri cabut kapas tuh....heheheheh...rusing le tuh...

progress

Berat : 8.4kg (turun 100gm) - adeh..nape le turun plak nih
(antara faktornya - makin lasak, kurang mkn, kurang minum asik nk main je
atau sbb demam aritu)
Panjang : 73, masa sebulan 55 (wah da panjang anak mak nih)
Ukur Lilit kepala : 43, masa sebulan 37
Ukur lilit dada : 42, masa sebulan 36

Yang lain2 - misi komen - keadaan am anak sihat...
ok le tuh beb...!!!!

Anak mak membesar aktif & sihat.....

No comments:

Post a Comment