June 12, 2009

Mifdhal merangkak membawa sudunya

Sejak da pandai merangkak ni putera aku nih selalu mnunjukkan aksi merangkaknye..walaupun masih slow & kengkadang kembali semula menjulur kerana lebih cepat barangkali...hehehehe..

kali nih aku dapat snap pic dia merangkak sambil bw sudu dia...



tu...sudu di tgn kiri (selalu guna tgn kiri,

aku rasa dia nih kidal kot sama cm aunty, anjang & ashu dia kot)



pastu...ops...sudu da terlepas....cemane nih..???



oeh...kutip semula & meneruskan pjalanan...




yaaaa.......berjaya kembali membawa sudu tuh..

(tak lepas tuh sudu tuh)

1 comment:

  1. huaaah...x tau pon ko ke terengganu..nape x singgah Kota Bharu...aku ada lgi masa tu...
    kalau x, leh konvoi balik penang..
    aku balik penang...31hb...
    30hb bapak masuk spital...

    wei...yg ambik gambar kat museum tu...
    Z x lepas peluang ambik gambar kat beskal tuo tuh..
    mesti diteringat zaman jd M dedulo kann..

    and, pics...abah, mifdhal and dugong..
    patut ditukar pd..: dungong, mifdhal and dugong..

    oo..anak ko suka jilat lantai ker?
    pencuci lantai perisa apo bibik ko dok guna wei..??
    perisa oren ke straberi ?sapai anak ko suka sgt jilat lantai...??

    ReplyDelete