June 12, 2009

Hantar pengantin ke Johor

Mggu lepas aku seklga pi ke johor ngantor jijah anak mamak aku kawin..almaklumla masa kendri kt umah mamak aku tak dpt pi sbb aku pi tgannu maka kena le pi ke johor ngantor dia...tapi takpe merasa le mifdhal ke johor...

mak ai...jauhnye umah si tajul nih....

oleh kerana kejauhannye maka aku ngn hubby ckp takde le da nk pi sini gamaknya...jauh sgt..da smpi desaru da kitaorg nih..

keesokkan harinya sementara nk tggu masa nak ngantor pengantin kitaorg pun jenjalan le kt desaru, pastu pi muzium nelayan..

yg tak bestnye mifdhal tdo...


ni le antara gang yg pi muzium tuh...mamak, mkck minah, makmok, angah, icam & mukri
mifdhal yg kpenatan....tdo punye le lena...

kt dalam umah nelayan..tringat aku umah nenek dulu...







tadaaaaaa......da jaga da....



abah, mifdhal & dugong...




1 happy family...




sedondon le kita mifdhal...(hehehehe baju pinjam hubby punye tuh..)




mifdhal takut ngn mamak tuh...

tu kira takut2 berani le tuh

No comments:

Post a Comment