March 10, 2009

Xtvt di hujung minggu

Ujung mggu baru ni kami sekeluarga balik kampung...cewah...!! balik kampung konon...tp bukan kmpg..hehehe...balik serdang...maklum la family hubby da kangen bangat dgn mifdhal...lebih sebulan la kiranya tak jmpe..selalunya selang 2 mggu da jmpe...





ini scene biasa dalam kete on da way ke serdang...


ni plak kt umah knyah aku...kali ni drop mak kt umah knyah plak..knyah baru pindah umah...sebelum nih dia dok apartment tkt 4...lotih nk panjat tangga tuh...heheh..tu la pasai jarang nk pi umah dia..skg nih dia da dok umah teres...ha..!! baru la best nk lepak..takyah buang lemak bebyk panjat tangga...huhu...maka aku pun plan la ngn adik beradik yg lain utk bkumpul kt umah knyah...bole le kami bjumpa & berborak sambil bergosip...hehehe..rutin biasa tu kalo da bjmpe adik beradik...



tgk la tuh...mifdhal kalo da dpt menan baru...bukan main lg...mifdhal...tu abg hakimi punye la...yg kt sebelah dia plak anak buah aku lily...




keesokan harinya iaitu hari ahad kami pi SOGO ngn Gulatis tuk cari brg2 nk kenduri...maklum la adik ipar aku kt kawin..maka wajib beli baju baru..sedondon lagi...huhu...masa kat SOGO aku ngn hubby dok tahan je diri dari beli baju mifdhal..kannya apa, baju dia byk da...takut nnt kami yg jemu tgk dia pakai lelama baju tuh sbb kami byk beli saiz besar sket sbb masa mmemula dulu kt bifdhal tu hantap orgnye...cuma skg je da slim sket..tp berat still naik tau..



sempat gak posing ngn abah...



mak pun nak gak...mana bole gmbr ngn abah je..



amacam mifdhal..?? best ke jenjalan kt SOGO..last mifdhal pi situ dulu masa nk dkt raya thn lepas..masa tu kecik lagi..


akibat terlalu letih pusing SOGO maka mifdhal pun terlelap...korang jgn igt da balik umah nih...ni kt gulatis tau...tgk mifdhal wat cam umah sndri plak...hehehe...aku jmpe kt gulatis nih ada plak sofa yg selesa..so aku pun apa lg ambik kesempatan nenenkn dia & dia pun terus terlelap...ada gak sejam lebih dia tdo kt situ sambil orag lain sibuk cari kain...pastu bila da selesai angkt dia letak dlm stroller, igt kot dia jaga, rupanya dia trus sambung tdo balik...hehehe...penattttt.....!!!!!!
cian anak mak...


ni plak ari senin...rambut mifdhal tu jenis yg cepat panjang...sekejap je da panjang rambut dia..smpai da nk masuk tlinga da..so hubby pun ajak pi gunting rambut dia...dlm ati aku suspen je sbb takut dia takmau dia...tapi....tgk la...rilek je dia...siap pandang tukang gunting tu lagi...



ni le selepas gunting...wah ensem la anak mak nih...huhu

belah ptg tu 2 pupu mifdhal dtg umah MIL plak..wah...abg apan kiss mifdhal le...

sukanya dia...

No comments:

Post a Comment